22 Haziran 2011 Çarşamba

Boyama boyama boya

Deniz neredeyse 9 aylıktı ben ilk parmak boyasını aldığımda.. Daha doğrusu hediye geldiğinde... Düşünüyorum da Deniz'e hiç alamadığım bişey parmak boyası 9 aylıktı patronumdan hediye geldi, sonra yaşgününde hediye geldi,  şimdi de Dettol sağolsun parmak boyası, sabun ve boyamak için çanta yollamış...
Resim konusunda süper başarısızım, Remzi neredeyse hiç resim olayına girmedi Denizle. Geriye Mine ablamızın yaptığı inek, koyun ve kuş resimleri kalıyor ki inanın hiçte fena değilmiş resmi.. Parmak boyası, kuru boya, kalın kalem boya tüm boya kalemi çeşitlerimiz mevcut. Resim kağıdımızda var ama bende yetenek yok işte..
Deniz, ben ve parmak boyası hikayemiz ise daha kolay. Çizgi çizmek, yuvarlak yapmak ve el basmaktan ibaret.. 9 aylıktan beri düzenli parmak boyamızla el basıyoruz.. En büyük parmak boyası etkinliğimiz bu.. Hepsini saklıyorum. Elinin gelişimi mevcut. İlerde güzel bir anı bence.. Kimse annenin resim yeteneğini de sorgulamaz böylece neticede el basmak. Parmak boyasının tek sorunu olay bittiğinde masasından sandalyesine, ellerimiz, üstümüz başımız hatta bazen yüzümüze bile boya bulaşıyor. Deniz suyu çok sevdiği için parmak boyası bittikten sonra el yıkamakta onun için ayrı bir zevk.. Hele otomatik sıvı sabun olayına girdik ki  süper eğleniyor el yıkarken.. İtiraf ediyorum başta mutfak için de iyi olur diye düşünmüştüm ama otomatik sabun sevdasına "hadi Deniz koş ellerini yıka" diyoruz, "koş" sonrası banyoda alıyor soluğu.. Komik, her el için ayrı operasyon iki kez dokunuyor yani henüz bir kez sabun elip iki elinide ovuşturmak aklına gelmiyor. Göstersekte bir sonrakine tek tek sabun alıyor eline..
Zaten doğduğundan beri hastalıkları bir kenera koyarsak hergün yıkadık Deniz'i etkisi bununda büyük suyu sevmesinde.. Bakalım bu haftasonu Deniz'le deniz olayına gireceğiz. Suya ilgisi geçen seneki gibi çekinerek ve hafif korkuyla mı başlayacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder