16 Haziran 2011 Perşembe

İspanya

Denizle ilk yurtdışı deneyimimiz İspanya.. Kayıtlara geçmeli. Deniz doğduğundan beri düzenimiz bozulmasın uyku saatleri değişmesin, yeme içmesi sorun olmasın diye doğru dürüst tatile bile gitmedik. Anneanne yanı, büyükanne evi derken 2 yıl geçirdik. Denizsiz tatil diyenlere biz Denizsiz akşam bile zorunlu oladıkça geçirmiyoruz ki nasıl onsuz gece geçirelim derim. Amma yaş 2'i geçince hey özgürlük diyerek İspanya'ya yelken açtık. İyi de yapmışız başından sonuna dolu dolu bir tatildi bizimki..
Berrak süper bir organizasyon yapmıştı. Rota harikaydı. Oteller süper. Zaten uçaktan indik süper bir araba kiralamış gördük gönlümüz açıldı. Ardından başka bir adam çocuk koltuklarını getirdi "vaoowww" dedik ağzımız açık. Tatil böylece başladı. Oğluşumla Antaya-İstanbul arası uçuşlarımız geçen sene çokta rahat değildi. Oysa 4 saatlik ispanya yolculuğunda süperdi Deniz. Baba faktörü de etkili oldu tabii.. Tüm tatil baba faktörü vardı zaten. Remzi mükemmel bir baba uyutmadan yeme içmeye "emzirme dışında" benden başarılı :))

Valiz içeriğimize gelince her güne 3 bez, ilaç, her güne 1 yedekli kıyafet, mayo, terlik, tülbent, oyuncak, kitap, güneş kremi, şapka, bir kaç paket hazır mama, şampuan, havlu, nevresim...

Bez olayı tam tuttu, kıyafet bir miktar fazla geldi. Nevresim oteller çok temizdi hiç çıkmadı bile valizden. Tülbent bayağa işe yaradı. Hazır mamalar iyi gitti hatta orada Dia'dan meyve püresi ve yoğurtta ekledik ara öğünlere.. İlk hazır yoğurdumuzu da yemiş olduk böylece.. Yemek konusunda çok zorlanmadık. Makarna, çorba, pilav (onalrın deniz mahsüllü ve etli pilavları meşhur) bayağa gitti..
Gezme olayına gelince Deniz bayağa gezdi, yorulduğu yerde pusetine bindi. Hatta uyudu. Sevilla'da kilisenin tepesine çıkarken uyuya kaldı yorgunluktan.Yanlış hatılamıyorsam 45 kat çıktık. Manzaraya bakalım, hazır Deniz uyumuşken, dedik ki o ara çanlar yanımızda çalmaya başladı ama uyanmadı.. Gelen geçen hayretle bir bize bi Deniz'e baktı .. Ben bir panik kulaklarını kapadım ama o zaten çoktan rüya aleminlerine dalmıştı...

Deniz gezip gördüğü yerleri hatırlamayacak belki ama beraber hiç ayrılmadan geçen 8 gün onun içinde sevgi anlamında doyurucu oldu.. Bizim içinde hem tatil, hem Deniz'li bir hafta, özellikle benim için Deniz doğduğundan beri en esnek haftamdı. Yarımda yattığı gece oldu, hiç yemek yemediği öğün ama olur dedim. Sabah uzun uyuttum. Yarım saat sonra bebek maması ile karnını doyurdum. Sonuçta ne aç kaldı ne uykusuz. Bizde süper bir tatil geçirdik.

Dün gelmiş Deniz bana "İspanya'ya gidelim anne" dedi. Bence de İspanyaya gidelim Remzi...