20 Eylül 2012 Perşembe

Hazırlıklar sürüyor

Rüzgar efendinin hazırlıkları bir yandan sürerken br yandan da Deniz'in uyum süreci için uygun ortam yaratma çabası, pedegog ve okul desteği alıyoruz.
Benim maksimum ağırlaşmış olmam geceleri saat başı uyanmam uykusuz ve hareketsiz bir yaşam sürmeye başlamamın yanı sıra izinden önce işlerimi yoluna koyma çabam da devam ediyor.
Bir de fırsat buldukça bebek için eksik alışverişi yapıyorum. Gerçi ikinci bebekte alışveriş birinciden kalanları sakladınızsa zaten pek mevzu bahis olmuyor.
Rüzgar ve doğum hazırlıklarımda aldıklarım;
-Hastane çıkışı aldım oğluşuma yeni olsun dedim yoksa Deniz'den kalan ve 1 kere giyilmiş iki takımımız daha var ama yeni aldım dayanamadım.
-Avent gögüs kalkanı (Deniz'de hayat kurtarmıştı buna biriken sütleri kaşık kaşık içirmiştik Deniz'e)
-Bebek bezi
-Organik ıslak mendil
-Bebek şekeri (şansa çok cici bir dükkan buldum ve seramikten üzerinde Rüzgar yazan rengarenk tulumlar yaptırdım)
-Kendime hastane için gecelik-sabahlık
-Sterilzetör ( Deniz hiç biberon ve emzik kullanmamasına rağmen süt sağdığım için evde sıkça kullanıldı o kadarki Deniz'inki bozulmuştu.)
-Alt değiştirme minderi-Küvet ve eşyalarını koyabileceğimiz bir dolap (Rüzgar'a ilk yıl oda yapmayacağız dolayısı ile bakım eşyalarını koyacak bir dolaba ihtiyacımız oldu)
-Deniz'e bol bol hediye (gelen giden Rüzgar'la ilgilenir Deniz zaten sessiz sakin ezilmesin diye biraz puzzle biraz kitap alıp hediye paketi yaptım. Dönem dönem çıkarıp vereceğim. Bir de Kardeş hediyesi aldım Dinazorlara bayılıyor konuşan hareket eden bir Dinazor. Malum mevsim gereği bisiklet tarzı bişey iş görmezdi.)
-Mustella bakım seti aldım. Deniz'de kullanıyorum çok memnunum Rüzgar da da aynısını kullanacağım. Hatta kendime de kullanıyorum. Şampuanı harika tavsiye ederim.
-Wrap sling (henüz almadım ama en yakın zamanda alacağım tek ihtiyaç bu kaldı)
-Chicco'dan tarağı fırçası vs aldım. Her çocukta ayrı olmalı kanımca.
-Chakra'dan banyo havlusunu aldım
-Doğum fotoğrafçımızı ayarladık. Deniz'de Şengül Pallı ile çalışmıştık. Bu sefer bir arkadaşımızın sevgili eşi Ozlem çekiyor www.9aylik.net . Hatta açık hava çekimlerimizi yaptık bile. Ellerine saglık Ozlemcim. :))
-Deniz-Rüzgar ayrımı olmasın diye çok çaba sarfediyorum ama kordon kanı için başka bir şansımız olmadığı için bu sefer alacağız. Sanırım aralarındaki tek farkda bu olacak.
-Bir de yapılabilirse yani erken doğum ve yenidoğan sarılığı olmazsa yenidoğan sünneti yaptıracağız.

Bunun dışında tulum, body, oyuncak, puset, anakucağı, kitap, dönence, beşik, nevresim takımı,telsiz, battaniye vs hiç bişey almaya gerek yok çünkü hepsi fazla fazla ve yesyeni Deniz'den kalmış durumda.

İşte tüm listem şimdilik bu...
Bu süre zarfında Deniz'e nasıl davranacağımız neler yapmamız gerektiği ile ilgili bir pedegoga gittik. Genel değerlendirme, anne-baba değerlendirmesi, yeni bebek için bilgiler aldık. Bu başka bir yazma konusu olacağı için onu sonraya bırakıyorum ama ben bu arada okuyabildiğim kadar okuyup özet çıkartmaya başladım. Umarım Deniz ve bizim için duygusal ve fiziksel olarak mutlu bir şekilde geçireceğimiz bir dönem olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder