3 Nisan 2013 Çarşamba

Rüzgar 6 aylık oldu Deniz 4 yaşında

Mutlu ve yoğun bir haftamız daha başladı. Aman hastalık olmasın bunlar güzel yorgunluklar...

Bu hafta Rüzgar 6. ayını doldurdu ve dün itibarı ile ek gıdaya (elma püresi 2 kaşık) başladı. Bugün 2 kaşık kahvaltı ve iki gün sonra öğlen çorbası ile devam edecek ek gıda serüvenimiz...

Bundan sonraki yazımda yemek rutinimiz ve doktorumuz Prof. Dr. Yıldız Perk'in kendi değimi ile  "yeni gelin reçetesi" olsun. Deniz'de yazmamışım Rüzgar olmasa unutup gidecektik.

Bunun yanında Deniz perşembe günü 4 yaşına girecek. Bizde hazırlıklar başladı :) Geçen hafta çocukların yaşgünü kıyafetini aldım. Malum artık kreşe gidiyoruz ve yaşgünümüz orada kutlanacak.
Yaş pasta siparişi verildi. Haftasonu 4 yaş hediyesi olan bisiklet+kask alındı. Pazar anneanne alışverişini tamamladı. Rüzgar'ın 1. yaşgünü evde olacağı için Deniz neden benim yaşgünümü evde yapmadınız demesin diye haftasonuna da evde aile arası bişeyler yapalım diyoruz. Çok ince hesap di mi? Ben hayat boyu bu ince düşünce nedeni ile kaybettim, üzüldüm... Detaylar uzar gider böyle.. Her yere bişey yazmışım fotoğraf makinesini sarj et, kameraya cd al, vs...

Herşey bir yana işin psikolojik boyutu çok zor. Ya da ben zorlanıyorum. 6 aylık bir bebeğe baktıktan sonra akşam kreşten gelen ve büyük adam gibi konuşan 4 yaşındaki bebğim büyük çocuk gibi geliyor. Oysa o da bebek, bu hafta saç traşı olmuş görseniz o da daha küçücük bir ana kuzusu ama insan her zaman bu farkındalıkta olmuyor ne yazık ki!
Bazen kızıyorum Deniz'e sonra içim içimi yiyor mutsuz oluyorum.

Benim için de hayat zor bugünlerde neyseki annem yanımda. Desteği eşsiz ve sonsuz! Laf aramızda iyiki iki oğlum var diyorum kayınvalide olmak ne kolay :)

Rüzgar hala benden az uyuyor toplamda. Sabah ben uyurken annem bakıyor sağolsun! Bir de bebek uyuyarak büyür derler :)

Bana gelirsek iş-ev arasındayım. Aslında bunaldım bakalım süper planlarım var kendimle ilgili ama yapabilecek miyim bilmem! Biraz da kendimle kalayım herşeyi adam akıllı değerlendireyim diyorum ama zor görünüyor şimdilik. Bekliyorum... Sıranın bana gelmesini bekliyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder