25 Ocak 2012 Çarşamba

Kreşten Hafızaya

33. ayımızın sonuna geldiğimiz şu günlerde oğlumun hayatının rutine döndüğünü fark edip kreş arayışına girdim.
Rutinden kasıt, daha ziyade Deniz ve bizim yaptığımız aktivite kısır döngüsü aslında. Hergün ikiye hatta bazen üçe bölerek bir saat kitap okuma, biraz lego veya puzzle, geri kalan zamanda oyun özellikle arabalarla oyun oynama, resim el işi gibi etkinlikler biz de genelde 5 dakika sürüyor. Tv genelde izletmiyoruz, ama kalan zamanda ipad elinden düşmez oldu. İnanılmaz oyun oynuyor.
Mine teyzemiz de aktivite konusunda biraz zayıf olunca hem biraz el becerisi gelişsin hem de arkadaş edinsin paylaşmayı öğrensin istedik.
İşte bu istekler ile başladık kreş aramaya ne zor işmiş doğrusu şaşırdım.

Hafıza
Bu arada hafızası gelişiyor oğlumun.
Telefonda konuşuyorum.
-kimle konuşuyorsun? (Deniz)
-Nilüfer'le
-Yüzüne kül sıçrayan Nilüfer mi? (Deniz)

Haziran ayında olan bir olayı Aralık ayında hatırladı.

-Deniz Mert'i hatırlıyor musun?
-Bana sen küçüksün diyen Mert'i mi?

Yazın sonlarına doğru parkta mert (Deniz'den 1 yaş adar büyük olduğu için ona ben senden 1 yaş büyüğüm demişti ve oğlumun aklına bu yer etmiş.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder