18 Ağustos 2012 Cumartesi

Erkek

Eskiden yazmışım ama yayınlamamışım yayınlayayım bari dedim...

20. haftamın içindeyim bebiş bugün 20+0. gününde.. Cinsiyet belli oldu bu arkadaşda erkek.. Ben hep çılgın giydireceğim, özgür büyüteceğim ve ilerde arkadaşlık yapacağım bir kızım olsun demiştim ama ülkenin bugünkü koşullarında zaten olamayacak şeyler olduğu için onun geleceği için iyiki oğlum oluyor diyorum.
Deniz kardeşine karşı herkese olduğu gibi mükemmel davranıyor. Karnımı seviyor, bana dikkat ediyor, "anne sen koşamassın bebek acır" bile diyor. Bunun yanında ona yeni kıyafetler almak istiyor. Ama bir yandan ben hastalanıp istifra ederken de "bu bebek neden seni hasta ediyor?" diye sormaktan kendini de alamıyor. İdeal erkeğim, biricik , ince düşünceli oğlum benim.
Remzi'ye gelince o sanki beni üzmekten zevk alıyor. Benim acaba dediğim günlerde o bebek için mutlaka derken şimdi hiç takmıyor. Büyük badireler atlattığımız şu dört haftada dahi ben acaba bebekte bir sorun olacak mı diye ağlarken o bir iki gün aman şu testi de yapalım aman bunu da dedi ama sonra hayatına döndü. Hakkını yemiyeyim, Deniz'in yemeğinden ve akşam dişlerinin fırcalanıp, yatağına konulmasından Remzi sorumlu. Tartışmasız çok ama çok iyi ilgili ve sevecen bir baba. Benim kendi küçüklüğüm ile ilgili hatırladığım da böyle aslında mükemmel bir baba. Belki de insan kendi anne-babasına göre eş seçiyor bilemiyorum.
8. evlilik yılımızı dolduracağımız bu günlerde bizde klasik Türk ailesi kıvamına geldik sonuçta... Hatırlarım da babam benle evlenmeden önce bir konuşma yapıp bu kararın sonuçlarını anlatırken şimdiki durumumu anlatmıştı. Bende gülüp geçmiştim. Babam her Türk babası gibi bana sadece iki seçenek sunmuştu. Ya evlenme evine dön (istanbul'dan Ankara'ya) ya da evlen klasik Türk kadını ol. Ben katiyen eve dönmek istemediğim için ikinci seçeneği seçmiştim. Nasıl olsa ben klasik biri değildim ve olamazdım. Şimdi geldiğim noktada bakıyorum da klasik+klasiğim.
Bunları ve malum ülke gündemini düşününce iyiki erkek diyorum. Erkek egemen toplumda erkek olmasından dolayı hayata 1-0 önde başlayacağı kesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder