15 Eylül 2014 Pazartesi

Beşiktaş

Biz ailecek Beşiktaşlıyız. Benim nedenim babam, Metin-Ali-Feyyaz üçlüsü ve küçüklüğümden beri her maçta gözlerimin aradığı Çarşı grubu...
Şansa Remzi'de Beşiktaşlı... Ee böyle olunca evliliğimizin ilk yıllarında beraber kombine almışlığımız maçlarda coşmuşluğumuz var. 
Açık söyleyeyim çok hareketli bir maç değilse ben pek televizyonda maç izleyemem, işin diğer yanı ben zaten televizyon izlemem. Bu sene biz Digitürk'ün net paketini aldık. Neden mi? Deniz ve Remzi beraber Beşiktaş'ın maçlarını izleyeceklermiş. İki hafta önceki maçta Deniz formasını giydi ve tüm maçı babasıyla izledi. Bugün ise biraz hasta olduğu için ilk 20 dakikayla yetindi. Sonrasında uyudu. Gel gelelim bu yirmi dakikada ;
Rüzgar: Denbaba, Denbaba ( anladınız di mi ben nasıl yazılır bilmiyorum şu an bir yandan Rüzgar'ı emzirip diğer yandan da blog yazdığı için bakamıycam evet Rüzgar hala emiyo :) ), Denbaba ( diye bağırırken)
Deniz: Abicim Denbaba sakat oynamıyor ne yazık ki.. (Dedi )
Ben adamın zenci olduğu dışında birşey bilmezken Deniz tüm detaylara hakim bu bir yana kimse birşey demeden Rüzgar maç, Beşiktaş ve Denbaba'yı ayrılmaz bir bütün olarak görüyor ki 2 yaş için şaşırtıcı...
Bağlarsak erkeklerin futbola ilgisi doğuştan diyor, Denbaba'nın en kısa zamanda sahalara dönmesini ve golleriyle bizi coşturmasını istiyoruz.
Birde tabi, Beşiktaşlı olduğum ve Çarşı gibi bir taraftar grubumuz olduğu için çok şanslıyız. 
Çocuklarımın Çarşı'lı nice maçlar izlemesi dileğiyle....


Yüzme de spor ordan bağladım resimi konuya diyor iyi geceler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder