11 Ekim 2010 Pazartesi

Deniz 1,5 yaşında

Olleyyy,
Deniz 1,5 yaşında oldu.. Çeşitli sorunlardan bloga giremedim yazamadım geç oldu ama 1,5 yaşın heyecanını bloga da yansıtmalı artık değil mi???


 Deniz'den;
04.04.2009'da dayanamayıp 1 ay erken doğdum.
3 aya yakın yenidoğan sarılığı olarak bir rekora koştum. Bir gece hastanede bile kaldım.
3. ayın sonunda annem işe başladı ama annem part time çalıştığı için pek kurtulamadım pazartesi çarşamba, cuma 3 saat ayrı kaldım sadece off offf...
Gece-gündüz olayını 40'ımda çözdüm.
Ödül olarak Babaanneme gittim. Aman Allahım amcamdan, kuzenlere, babaanneden, dedeye, kuzenler hepsi beni kutladı. Gce-gündzün mühim olduğunu o zaman öğrendim.
6 ay sadece anne sütü aldım. Annem memeden, anneannem kaşıkla annemin sağdığını verdi. Annem için yemek zevk, benim için sadece ihtiyaç. Ahh anne ahh şu farkı bir anlasan sende benim gibi fit olursun ama nerde.. Homini de gırtlaksın.
3 ay 8 günlükken sünnet oldum.. O günleri hatırlatmayın ama çok zor geçti.
Keyfim 6 ay yerindeydi. Pek hareket etmedim. Ama annem bu rahat bırakır mı hadi dön ne zaman döneceksin dedi mecbur 5. ayda (anneme göre geç) döndüm. 6. ayda da oturtmaya başladı. Ya kardeşim bi daha ne zaman yan gelip yatıcam ya!!!
Annemin istekleri bitmedi haydi emekle dedi. 12.12.2009'da emekledim. Baktım babamda bu konuda ısrarlı kıramadım.
Annem ikide bir "2" diyor sanırım bu bir şifre bende söyledim ama bişey olmadı. Aha da diyorum "ikiiii" (10.12.2009)
Beni artık salak sanıyorlar erken yürüyeyim de kapasitemi görsünler dedim. 27.12.2009 sıraladım. tam yürüyüşe geçme tarihim 28.01.2010 artık bildiğin yürüyorum.
30.01.2010 sonunda diş hediğimi yaptılar. Ya benim dişim 12.11.2009 da çıktı anne bu ne tembellik?????
Show dünyasına ilk adımlarımı lamba, saat göstererek yapıyorum millet mest. Televizyoncu mu olsam ne yapsam ne yapsam evde sevinç çığlıkları yükseliyor. İyi showmen olur benden.31.01.2010
Sardı beni showmanlik biraz da müzik kısmında geliştirdim kendimi anneannemi'de show girl yapıcam yaşı biraz ileri ama tonu tutturdu. O söyleyince daha çabuk ısınıyorum. Tin tin tini mini hanım hadi eller havaya. 26.02.2010
Yawww bir yaşına geldik aldı bizi bi düşünce uykusuzum geceleri
Fransız fransız geziyodum babam saçlarımı kıskandı traş oldum. Tüm havam gitti. Büyüyünce bunun hesabı sorulacak. 13.04.2010
İlk tatil 23.04.2010 antalya.. Deniz, kum, güneş kızlar ooo süperr.. Tatil olayına kanım çabuk kaynadı.

Anne anne biyere kadar biraz da parka takılalım değil mi 05.2010 (annem günlük tutmayı bıraktı net tarihler artık yok!!!)
Al-ver, baba, tik tak, iki , gel bunları söyleyince annem mest oluyo.. Dikkatinizi çekerim henüz anne demiyorum. 05.2010
Artık anne diyeyim kadının hayatı bitti.. Bababababa bi yere kadar :)
Annem benle berbercilik oynuyo sandım ki yanılmışım beni traş etti. Bunlar karı-koca saçlarıma takıklar uff ufff.
Doğduğumdan beri havanın güzel olduğu her haftasonu Hidiv kasrına gittim. Sanırım showman'lik bizimkileri sarmadı Mısır Valisi olmam isteniyor. Ya bürokrasi bana göre değilll biri babama bunu söylesin.
Annem düzenim konusunda çok ısrarlı sabah aynı saatte kalkıyorum, yemek aynı saat, uyku aynı saatte. Ne yalan söyleyeyim annemin en çok bu özelliğini seviyorum, babam biraz gevşek bu konuda ama.
Aktivite kadını annem. Neymiş beraber müzik yapacakmışız. Music Together... Off off ...
Geceleri annemle yatmayı seviyorum . Uykudan önce mutlaka banyo yapaım prensip. Dişlerimi de günde 10 kere fırçalıyorum mesela...
1,5 yaşındayım artık daha özgürüm kolaysa istediğimi yapmasınlar basarım çığlığı hele bir de istediğimi vermesinler ağlarım hemen. 
1,5 yaşındayım ve bu evin reisi benim.

1 yorum:

  1. Başak, ne kadar güzel bir yazı bu! Bu kadar tarihi de derleyip toplaman, oğluşun için ne kadar güzel bir sürpriz olacak büyüyünce.

    Nice 1.5 yaşlara Deniz'ciğim. Sağlıkla, güzel ailenle ve müzikle tabii :)

    Aşağıdaki yazıları da okudum, ne mutlu bana :) İyi ki varsınız...

    YanıtlaSil