3 Ekim 2010 Pazar

Music Together 2

Müzik Aşkınnnaaaa,
Bütün hafta akşamları 10-15 dakika deste verilen müzik cd ile oyunlar oynadık şarkılar söyledik, tempolar tutuk veeee sonunda 2. Music Together dersimize bu cumartesi gittik. Biraz geç olsa da derse yetiştik.. Bu sefer Deniz süper uyumlu tempolar tutuluyor, oyuncakları zamanında alıp zamanında bırakıyordu... Dinlenme şarkısında bile geldi kucağıma yattı inanamadım.
Oğluşum hergün yeni birşey öğreniyor gelişiyor. Bu, o kadar çabuk ama belirgin oluyor ki her seferinde farklı bir şok yaşıyorum. Remzi ile yan yanaysak göz göze gelip sevincimizi - şaşkınlığımızı paylaşıyoruz...
Müziğin olumlu etkisini bu hafta çok net gördük. Biz aslında Deniz'e doğduğundan beri lullababies şarkılarını hergün dinletiyoruz, bunun yanında, baby mozart, bach, beetoven, radyo ya da adım-adım serimizin müziklerini de. Televizyon izlemediğimiz için evde müzik sürekli açık... Fakat uyum, tempo, grup müziği, paylaşmak bunlar bu derste olan ve evdede uygulamaya özen gösterdiğimiz noktalardı. Derste evdeki çalışmalarımızın meyvelerini de topladık elbette...
Denizle aktivite yapmaya bayılıyorum... Her yaptığımdan yeni birşeyler öğrenmesi beni şaşkına çevirmesi beni mest ediyor. Bir de Remzi varsa işin içinde eğlence de ekleniyo ki deymeyin aktivitenin keyfine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder