23 Mart 2012 Cuma

Anne-Çocuk-Dişçi

Anne olarak Deniz için en önem verdiğim konulardan biri benim korkularımın ona geçmemesidir. Her tür sinek, böcek hatta karıncadan korkan ben Deniz'in yanında "ayy ne tatlı şey şu karınca bak çalışıyor, kışa hazırlık yapıyor" tarzı bir yaklaşım izlemişimdir. Bende korku biter mi evde yalnız kalmaktan tutun da, doktora özellikle diş doktoruna gitmekten çok çekinirim.
Benim şansıma teyzem diş doktoru olduğu için bir dolgumu 3 günde bitirebilir ben dur dedikçe ara verir saatlerce nazımı çekerdi. Şimdi Deniz bunu yaşamasın zevkle dişçiye gitsin isterim. Tüm diğer korkularımı yaşamasını istemediğim gibi. İşin aslı doktorumuz Yıldız Hanım, Deniz 2 yaşına geldiğinde söylemişti diş kontrolü zamanı geldi diye ama işte benim korkum yüzünden Deniz de tanışamamıştı bir türlü diş hekimiyle.
Nihayetinde hem etkinlik hem de diş kontrolü amaçlı Dent Suadiye'nin yolunu tuttuk. Gittik ki ne görelim bir eğlence bir parti havası. Çok şirin iki abla ile bir sürü oyun oynayan Deniz, bir de baktık ki kendiliğindinden oturmuş dişçi koltuğuna... Oooh dedim bu görev de tamam.



Pedodontist ablamız önce bizi bilgilendirdi ardından tüm miniklere bir kontrol.. Deniz büyük bir gayretle tükürüğünü verdi önce, sonra oturdu dişçi koltuğuna.  Gayet mutlu mesut geçti anlayacağınız.

Sonra sıra bize geldi. Ben diş doktorundan korkan ben dişçiye gitmeden önce 2 gece uyuyamayan, sinir stres yapan ben nasıl olduysa bir muhabbetle İlker Bey'in yanında koltukta buldum kendimi. Bu arada gebelik de diş bakımı sohbetine öyle kaptırmışım ki diş kontrollüm nasıl bitti anlamadım. Sonuç mu gayet iyi ama doğum sonrası bir diş temizliği için Dent Suadiyenin kapısını çalacağım anlaşılan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder